onsdag 23 september 2009

Sömnlös natt

Här sitter jag och kan inte sova!
Jag låg och vände och vred på mig i sängen medan tankarna dansade omkring i mitt huvud.
Det var då jag fattade beslutet att återuppta mitt bloggande igen.
Jag skaffade den här bloggen för två år sedan då jag trodde att jag skulle använda den flitigt, men ack så fel jag hade. Det ska bli bättre ordning jag lovar.
Vad var det då som fick mig att ligga vaken?
Jag kom och fundera över om jag valt rätt väg i livet eller om jag ska bryta upp och byta väg totalt. Det tål att funderas på. Jag har några veckor att bestämma mig. Så jag satte på datorn för att kolla upp det som jag låg och funderade på.
Nu ska jag krypa ner i sängens värme och hoppas på att jag kan sova någon timma. Ska nämligen upp och jobba senare idag får jag väl ta och skriva eftersom det redan har hunnit att passera midnatt för länge sedan.
Godnatt och Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar